-

Max nya kärlek.

2009-11-23 @ 17:01:06





Idag var jag, Hanna och Max ute och cyklade. Då cyklade vi till travet
och tittade på Max nya farscination HÄSTAR!
Han såg någon hopptävling igår på tvn och blev kär.
Så att idag var det bara att ta sig till hagen...
Där fick vi va med om att två hästar slet sig
en trakor som blev kallad "BONDJÄVEL!"
av en av ryttarna och en häst som hoppade
runt så att vi trodde att han skulle bryta alla benen i kroppen.
Därefter cyklade vi hem till min mamma och pappas hus,
där gungade Max och lekte med mamma och
pappas hund Wille, sen cyklade vi hem igen.
Fulla med ny luft.





Kommentarer
Postat av: syster

tack för en super mysig eftermiddag:)

2009-11-23 @ 17:27:10
Postat av: Carola

Synd att inte Leia kunde komma ut och leka med Max. Får bli nästa gång. Kram

2009-11-23 @ 19:07:56
Postat av: clara

Tack desamma Hanna!



Carola - vi kan ju komma hemma till terra nova och leka en annan dag.

2009-11-23 @ 21:22:02
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback