-

Jag och mina nerver....

2009-01-24 @ 12:10:12
Måste ju säga att jag har nerver som gråsugga... Gillar verkligen inte att vänta på att se om de kommer bli huset eller inte. Mina klena nerver innebär att jag har svårt att sova, eftersom jag bara funderar på hur vi ska göra. Vilket i sin tur leder till att min oro och trötthet leder till att jag får mindre mjölk till Max. Och de känns inge vidare, så då börjar jag grubbla på de med och ja ni börjar förstå den hopplösa cirkeln... Men det är tur att man har Max för när man väl ligger där och filurar så hör man att han vaknat och när man kommer bort till sängen så får man världens finaste leende. Då släpper allt det jobbiga.


Tänkte dela med mig av en sång som min kompis Jeanette (tabletten) sjöng så fint på Max dop.

Älskade barn

Så kom du då till oss du älskade barn,
och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.
 
Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.


Ditt liv skall vi följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är vi din tryggade borg.
Älskade barn


Idag vill vi visa för vänner och släkt,
den gåva vi fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara.



 


Kommentarer
Postat av: astrid

grattis till lånet.. Har du ingen bild på huset som ni budat på? Skulle vara kul att se.. hoppas allt är väl..



kram kram

2009-01-24 @ 12:11:50
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: clara

klart jag kan!

2009-01-24 @ 12:20:41
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: catti

den är verkligen fin..

2009-01-24 @ 16:25:48
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback