-

Skådisar

2009-08-28 @ 11:23:09
Jo nästan iaf. för ett tag sedan skrev jag om att jag och min syster Hanna hamnade på en uttagning till Anna Janssons nästa film, men så hörde vi inte något av dom. Och med all rätt från deras sida. Men så när vi i Tofta förra helgen så ringde tjejen som hade han om uttagningen och undra om jag ville vara med på en scen inne på Adelsgatan. Jag skulle han Max i vagnen och så skulle vi möta på några poliser och prata lite med dom och sen knalla vidare. Sagt och gjort, vi åkte in och Johan fick haka på han med. Vi fick vänta lite på att "poliserna", men sen hade vi fri gata med stooor kamera i fejjan och alla dessa människor som rör sig på adelsgatan mitt på en lördag i en timme. Men det var ett mycket trevligt gäng och vi hade kul som bara den. Dessutom så får fick vi 350 riksdaler var för att vara med, lite bonus med tanke på hur kul vi hade.

Idag ska jag, Hanna och Max vara med på midsommarfirande så nu är sommarklänningen på igen, hoppas bara vädert håller sig. Antar att vi ska få dansa till små grodorna ca 1000 gånger eller fika på någon gräsmatta i fyra timmar. Återkommer ikväll med vad hur det blev med våra insattser.


Polis Petra, barn Max, pappa johan, mamma clara, polis kille
och tjejer som håller i allt.

                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Carola

Gud va häftigt...Hur är de med Max nu?

2009-08-28 @ 12:04:46
Postat av: systeryster j

det är knas med din blogg ...vet du det? att texten ligget till höger så typ 1/3 försvinner...



ses imörrn :)

PUSSÅ KRAM

2009-08-28 @ 12:15:43
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: Catti

Vad oligt. Hoppas ni har en bra dag idag.

kramkram

2009-08-28 @ 15:31:27
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback