-

Jisses nu har tanten visat var skåpet ska stå.

2009-08-15 @ 18:13:17
Och vi snackar inte lite heller, jag har åkte vattenrutchkana så det heter duga, tror tom att jag fick en tarmsköljning på köpet, fast jag inte bad om det. Måste säga att det inte alls var så många på Kneippbyn som jag räknat med utan vi lekte och åkte som idioter alla tre. Eftersom det inte fanns någon miniålder eller längd på de flesta kanor fick självklart Max också åka, men i våra knän. Han gillade verkligen farten och att när han kom ner så stod den av oss som inte åkte och tog emot innan han slog i vattnet. Så ni kan va helt lugna, there is no cow on the ice. Efter en stund började Max hacka tänder så vi bestämde oss fort för att ge upp åkande med när han förstod att han skulle byta om började han storgråta och VILLE hemskt gärna åka mer, så vi kunde då snabb konstatera att vi inte tvingat det stackars barnet för massor med läskigheter. Därefter åt vi en helt ok nachobbuffe och vi vart så mätta att vi bestämde oss för att sätta punkt för Kneippbyn förr iår.
 Vi tog oss vidare ut till Gnisvärd, där Johans familj höll på med båten. Så nu ligger hon stadigt förtöjd på rätt plats.

För övrigt tycker Johan att jag tycker förmycket och att jag bestämmer förmycket (kanske inte helt taget ur luften), detta innebär jag nu lämnat över kaptensmössan till honom EN HEL VECKA, tro det eller ej. Så allt som sker kommande vecka sker på hans intiativ. Ska bli intressant och se om vi ens kommer komma ur sängen då....
Vem bestämmer hemma hos er? (och kom för fan inte och säg att ni är jämlika i allt, för det tror jag inte ett dugg på)

Kommentarer
Postat av: Eric

Jo vi har ju märkt att efter att Johan träffade dig har han blivit sparkad från chefs posten! Ganska kul tycker jag att han inte har något att säga till om.... är nog ovant för honom. Clara du måste ge honom mer tid att anpassa sig till ett liv som toffel

2009-08-15 @ 18:27:53
URL: http://norrlandsprinsessan.blogg.se/
Postat av: Clara

hahaha, då kan ju du och Johan prata ut om hur livet som toffel är, era stackare. För jag lovar att Johan är inte den enda toffeln här.

2009-08-15 @ 21:31:11
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: nina

Ååå så kul ni verkar haft. ag som älskar att åka vattenrutch.

Hos oss är det jag som bestämmer. Å jag gör det skitbra. Om jag får säga det själv. He he

2009-08-16 @ 00:02:29
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: julia

singelmingel! här är de jag som bestämmer. jag är som pippi långstrump. bestämmer över mig själv och i mitt hus :)

2009-08-16 @ 01:14:12
Postat av: LeeLoo

hej svejs! Vi ska till Kneippebyn i veckan. längtar Var bra att veta att man kan ta med knatten i rutschkanorna, det trodde jag inte. Ni verkar ha haft det så mysigt! Hemma hos oss är det jag som försöker att bestämma men det går inte alls så bra alla gånger eftersom jag bor med en mycket bestämd ung man. Hade aldrig klarat av ett liv med en toffel, men ett liv utan är på gott & ont. ;-)

2009-08-17 @ 00:07:57
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback