-

Ungen kan cykla!

2013-05-23 @ 08:18:00
I alla fall några meter! I förrgår hade mamma och Max bestämt att de skulle träffas för att träna på att cykla. Jag har helt ärligt aldrig sett min mamma springa så snabbt och mycket på alla mina år. Hon går och gympar flera gånger i veckan men springer gör hon aldrig. Så detta var underhållande i dubbel bemärkning. De var borta en stund och när de kom tillbaka hade de verkligen lyckats! Han cyklade flera meter helt själv och jag tror att hela Terra Nova hörde hans och våra lyckorop.
 
Så största tack till mamma som med sin pedagogik, sitt lugn, värme och kärlek gjorde detta tillsammans med Max.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vilka härliga bilder! :)

Svar: Visst blir man varm i hjärtat av att se deras samarbete. <3
clara

2013-05-23 @ 16:43:39
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback