-

En av många fördelar med att plugga som mamma.

2013-03-25 @ 13:05:00
Att plugga och ha små barn har sina för- och nackdelar såklart.
Idag är det en sådan dag som fördelarna slår igenom totalt! Jag är färdig med dagens plugg och går nu och hämtar barnen på dagis som jag för övrigt lämnade där klockan 9. Vi får massor med tid tillsammans, så nu ska vi plocka påskris och njuta av solen som vågat sig fram. 
 
Nackdelarna kan jag räkna upp en annan dag, för nu har jag inte tid, längtar efter barnen!
 
Tack och hej leverpastej!
 
Älskade lilla Hugo och jag.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback