-

Han överraskar!

2013-01-16 @ 12:36:00
Här gick man och gifte sig med någon som man trodde att man kände utan och innan, som man visste allt om, men han överraskar gång på gång. Nu senast visade det sig att han är sju jäkla karl till att göra snölyktor! Det ni! Finare snölykta har jag aldrig skådat! Dock är han relativt kass på att göra snögubbar men där har jag talang så man skulle kunna kalla oss jing och jang. 
 
För övrigt äääääälskar jag snön som faller utanför fönstret. Så jäkla vackert!
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback