-

Nyckeln till vårat hus!

2013-04-26 @ 12:44:00
Nu är vi igång, vi flyttar kartonger, prylar, kläder osv för nu är H U S E T vårat!! Det känns magiskt, tänk att vi har ett hus! Det känns så bra så det är inte klokt! Så nu vet ni vad jag sysslar med den kommande tiden. :-)
 
Detta blir ännu en ny fas i mitt och Johans liv. Och jag kan stolt berätta att det har inte gått en dag då jag ångrat att vi sa "ja" till varann. Så att vi nu flyttar till huset känns som det mest naturliga i världen. Nu ska vi bara komma på plats och återgå till ett normalt liv som inte består av att man lever i flyttkartonger.
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback