-

Nu flyttar vi!

2013-04-16 @ 16:43:38
Vi lever numera i kartonger upp över öronen. Men det går bra. Än så länge. Planen är att ta lite varje dag och att när barnen är vakna packar vi alla tillsammans. Reflekterar över vad vi har i hemmet och allt kul vi varit med om. Men vi känner alla nu att vi verkligen längtar till huset trots att det kommer innebära att det kommer kräva massor av tid av oss för att få det mysigt. Men det får det vara värt och vi har inte brottom. 
Vi har gjort en kalender där vi varje dag sätter ett kryss och vi känner hur vi kommer närmare huset hela tiden. 
 
Samtidigt har jag nu dubbelt upp i skolan och jag är redan trött. Jag är på VC, såklart spännande men jag märker på kroppen att det är mycket nu. Allt tar tid, skolan, hemmet, familjen och jag själv. Denna vecka får jag dra ner på träningen men ikväll ska jag faktiskt ta mig iväg och röra på mig. Det är viktigt för att orka med resten och slippa ont i nacke och rygg. Men det är som jag brukar säga när det är mycket "överlev det!" så det är väl bara till att fortsätta köra på.
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback