-

Mina barn har en vän i Nangiala.

2013-04-25 @ 09:36:00
Vi fick reda på det nu på morgonen att ett barn som går på barnens avdelning på dagis har somnat in. Han hade en mycket ovanlig sjukdom och var sällan på dagis, men både Max och Hugo gillade honom och det kommer kännas tomt och konstigt nu trots att han inte varit där lika mycket som alla andra barn. Familjen bor ganska nära oss så jag tänkte att vi går dit med teckningar som Max och Hugo får rita till dem. Jag har letat under morgonen efter ett enda ljus som barnen kan tända för honom men allt är ju nerpackat nu........
Så idag finns våra tankar hos denna stackars stackars familj och vi lider så otroligt mycket med dem, att förlora sitt barn är det absolut värsta jag kan tänka mig spelar ingen roll om barnet är friskt eller inte, ens barn är och förblir alltid ens allt.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

...Så sorgligt :´(

2013-04-25 @ 20:40:43
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback