-

Dagdrömmar

2013-04-10 @ 14:43:42
Här sitter jag mitt i föreläsningen om kvinnosjukdomar och drömmer om att baka maränger. Det var så himla länge sedan sist, får nog ta och göra det snart igen. Sen drömmer jag om flytten, hur fint och underbart och allt det där det kommer va i vårat fina stora hus. Hur vi kommer trivas, bli harmoniska som aldrig förr, vi ska skratta hela dagarna och hakuna matata ska regera. Inga sömnproblem eller skoskav kommer finnas och vi kommer vara så förbannat lyckliga. Eller så är jag faktiskt himla nöjd om om vi fortsätter må som vi mår nu och lever som vi gör nu. Men nog längtar jag dit nu må ni tro.
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Åh vad spännande med eget hus, måste va något underbart att längta till.

2013-04-10 @ 20:37:21
URL: http://www.emmgus.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback