-

Ta vara på småbarnsåren, det går så fort.

2012-10-17 @ 19:00:00
 
 
Hela familjen andas kärlek numera. Igårkväll var det dags att lämna tillbaka filmerna som vi hyrde en vecka tidigare. Vi åt middag i lugn och ro, sen klädde vi på oss, barnen fick åka bak på våra cyklar sen cyklade vi stan runt. Tittade på utsikten över innerstan över domkyrkan, hur det lyste i allas fönster hur vackert havet var. Sen fortsatte cykelturen längs ringmuren och vidare runt stan medan löven föll i mörkret och Hugo satt bakom mig och ropade stolt "min mamma!" om och om igen. Det var ett sådan stund som jag tror att gamla människor tänker tillbaka till när dom säger "ta vara på småbarnsåren, det går så fort". 

Kommentarer
Postat av: Jennyn

Hej! Hittade dig av en slump via instagram hastag #hemmahososs och såg på så sätt även din blogg! Inspirerande och trevlig blogg du har! Kram Jenny

2012-10-21 @ 21:12:51
URL: http://jennyn.vimedbarn.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback