-

Snällmamman

2012-11-06 @ 10:53:28

Idag är jag en riktig snällmamna, ger Hugo saft när han är törstig, pysslar om och hela jag utstrålar S N Ä L L. Hugo har 39 i temp och därmed försvann tjatmamman automatiskt. Då jag annars hade sagt "ta vatten om du är törstig" säger nu "saft är också bra....", jag kollar så han ligger bekvämt, puffar kudden och är rena drömmen som mamma. Max är på dagis i några få timmar så att jag kan plugga medan Prinskorven tittar på Pippi. Men helst vill han ligga i min famn och inte kan jag säga nej till det, han behöver mig och då skolan läggas åt sidan en liten stund. När vi hämtat Max ska vi gå en sväng på stan och utföra lite ärenden, dvs vi får frisk luft samtidigt som jag får röra på mig. Den här dagen blir nog inte så tokig den heller.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback