-

Vi leker fredag.

2012-03-29 @ 12:46:24
Imorgon ska Johan på AW med jobbet och annars brukar han sluta tidigare på fredagar men då kom vi (jag) på den smarta idéen att han kan ta den timmen idag, så idag ska vi ha fredagsmys med god mat och efterrätt och framförallt ska vi hitta på något familjemysigt under eftermiddagen. Vid 19:40 är det dags för Miss Piggi pass, idag ska vi dansa magdans. Har aldrig gjort det tidigare och jag hoppas att det är lika kul som jag tror att det är. Synd bara att jag är så sjukt prutt-trött idag, numera sover tydligen hela familjen i samma säng. Och som bonus har jag idag skola i skolan med lärare som föreläser i rykande fart och tur det är intressant. Att läsa om kroppen och sjukdomar är så sjukt intressant, hela tiden får man aha upplevelser. Jag älskar känslan av att få lära mig, att kunna ställa frågor, diskutera, läsa och bara känna att jag förstår och att jag har användning av kunskapen i livet.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback