-

Helg! Igen??

2012-03-30 @ 19:59:51
Det var ju alldeles nyssens fredag och nu är det fredag igen. Var i hela friden tog den veckan vägen? Jaja, det har iaf varit en trivsam vecka med massa plugg tillsammans med Andreas, varit på Fridhem, matlag med familjen Ruthstöm som var helt makalöst mysigt och lite magdans på det. Har aldrig tidigare testat på det och kan nu säga att det är precis lika svårt som det ser ut. Jisses, vi skakade och skakade och skakade och när jag kom hem kände jag mig i höfterna som nyförlöst. Idag är jag inte riktigt bra heller men det stoppade inte mig från body pump och idag maxade jag mer än någonsin och det gick bra, får se hur bra jag mår imorgon..... Imorgon ska Max och Hugo till farmor och farfar och leka några timmar mitt på dagen. Det är första gången vi lämnar bort dom utan att vi har något bokat, vi ska bara vara, ta det lugnt, pyssla lite och som sagt bara vara. Det ska bli riktigt skönt. Jag är hemma de flesta timmarna i veckan men då pluggar jag eller tar hand om småkillarna, när Johan är hemma tar han också hand om småkillarna och när de sover är vi helt slut så då ligger vi i soffan, jag sover och han tittar på något gammalt segt CSI, så roliga blir vi när vi äntligen blir ensamma. Så imorgon ska vi umgås, han och jag. Så gissa om jag längtar?!!

fridhem
Stenar på Fridhem en solig eftermiddag.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback