-

Min bästa väns bröllop.

2012-06-04 @ 07:48:32
I lördags var det dags för att vara tärna för en av mina finaste vänner. Vi har hållit ihop sen vi var sex år, gått nio år i skolan tillsammans, dansat, spelat fiol och stundtals spenderad vi mer tid med varandra per dygn än vad vi gjorde med våra familjer. Att nu få stå som tärna för henne har varit en spännande resa med möhippa och inte minst lördagens sermoni, att vi var när att frysa ihjäl hela bunten var det inget tvivel om. Har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv. Men den kärlek som fylld hela ruinen räddade oss alla! Och inte tala om middagen och festen, allt var gott och festen var kanon! Det blev ett minne för livet!
(jag är medveten om att det är olika ramar på bilderna men varje bild kändes som individer och därför blev det så.)

Möet ska det va när det är bröllop.
brudfrisyr
champange ska det va
dagens blommor

påklädning
påklädning



jag som tärna
st lars ruin
tärnor på ingång
brud med sin farmitt hår dagen till ära
de tu





Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - blogar från spinnsidan

Åh så fina bilder på detta förtjusande bröllopspar. Och på DIG.

Ska själv publicera några bilder från detsamma nu. Då länkar jag hit också.



Blir det nått matlag i morgon? Jag ska höra med Robban om han tycker att han hinner med det. Men vad tycker ni?



Kram på dig snygging!

2012-06-04 @ 08:56:52
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Vad fina ni var alla!=)

2012-06-04 @ 10:56:52
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken underbar brudklänning!

2012-06-04 @ 21:09:15
URL: http://junitjejen.se
Postat av: sarah

Underbara foton Clara!!

2012-06-05 @ 00:05:59
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Clara

Tack! Det var en fröjd att fota henne må ni tro!

2012-06-05 @ 18:59:24
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback