-

Uppdatering från sjukstugan.

2012-02-11 @ 20:26:34
Ikväll fick Max nog av sin jobbiga hosta. Han ville inte mer. Jag förstår han. Så jag ringde 1177 för att få lite råd. Hon tyckte att vi skulle åka till akuten, nu. Jag bestämde mig för att ringa akuten först. Är inte så sugen på att sitta där och dela min lördagskväll med främlingar. Fick svaret att ringa barnavdelningen direkt. Där svarar en mycket trevlig sköterska som kollar i Max journal och kan se att han har visst fått några av sina provsvar.... Ungen har RS virus. Som misstänkt. Och även misstänkt lunginflammation. Men eftersom RS är ett virus som inte behandlas får han inget pencillin... Men lunginflammationen då? Tänker vi.... Ja, vi får väl se. Ska komma in med honom om han får svårt att andas igen.... Suck. Detta innebär att vi räknar med att det är samma virus Lillebror har. Vi kommer få en helvetes vecka även den kommande veckan. Åååååhh, det är roligt nästan jämt!!

Kommentarer
Postat av: catti

Vad jag lider med er. Massa styrkekramar

2012-02-11 @ 20:49:08
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Men era stackare! "tur" att de ändå är stora när de får det. Nu hoppas jag verkligen de piggnar till sig o ej blir mer sjuka framöver! Kram

2012-02-11 @ 21:51:07
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback