-

Här sitter jag och bölar på kammaren.

2012-02-09 @ 10:24:27
Det senaste dygnet har varit hemskt. Min lilla sjukling Max har fått genomgått så många prover och tester. Vi fick ett rum på barnavdelningen där hela familjen hängde till åtta, då fick Max permis tack vare att febern gått ner, det var tur. För väl hemma och alla låg och sov så hostade Hugo så han kräktes ner sig och sängen.... Sen gick det någon timme så började jag kräkas + kass mage. Jag misstänkte att det var salladen jag åt igår kväll som inte var ok, men jag vet inte. Känner mig genomlåg och deppig, jag har ju 100% närvaro på VFUn och måste nu lyckas ta igen detta nästa vecka.... Just nu vill jag inte ens lämna sängen. Och sen oron för Max, det verkar vara NLI eller lunginflammation.... Johan ringde precis från sjukhuset där han är med båda barnen. Jag vill ju finnas där för min skrutt men jag orkar fan ingenting... Så nu ska jag fortsätta grina här för mig själv innan det är dags att kräkas igen.

Kommentarer
Postat av: Carola

Fy vilken otur!!! Massa styrkekramar till dig och din familj.

2012-02-09 @ 12:48:22
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Malin

Värme och omtanke från mig till er!!

Kramar!!

2012-02-10 @ 19:05:51
URL: http://stripes.bloggplatsen.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback