-

Fina vänner en fin dag.

2011-09-08 @ 21:02:26

Idag fick vi äntligen ihop en träff med Nina och Ville. Jag blir lika varm i hjärtat varje gång vi ses. För Ville är verkligen Max bästa kompis och eftersom man som förälder inte väljer vem som ska bli barnens bästa kompisar så blir jag så glad att Max har valt Ville. De leker helt underbart fint tillsammans, inget tjafs. De skrattar och leken är lätt och kul. Ville är en underbar unge som är bra för Max!

Själv roade jag mig med att prata med Nina, jag älskar att prata med henne. Vi kommer alltid fram till en massor av klokheter. Dessutom är hon så fin i sin stora mage och gissa om det ska bli mysigt med en ny liten bebis att få lukta på och få se deras fina familj växa. 
  



Jag och Hugo pallrade ett äpple som han sippade på i gungan.
I lekställningen busade Max och Ville.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - blogar från spinnsidan. Nu med ny design.

Åh nu blev jag helt varm inombords. Så fint du skrivit om oss. Det var precis vad jag behövde höra ikväll.



Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång vi ses.



Kram till er.

2011-09-08 @ 21:15:09
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag har just postat ett inlägg om hur jag känner mig glad efter att Ville lekt med Matilda idag och det har fungerat så bra. Jag ville bara säga att exakt så kände jag mig efter att Ville lekt med Max också, men då fanns inte tid att skrivanågot inlägg om det. Så dagens inlägg är lika mycket "riktat" till er.

Hoppas det gick bra på tentan.

Kram

2011-09-11 @ 17:28:31
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback