-

En treårings härliga status.

2011-10-14 @ 17:17:49


En söt unge i en söt hatt. Hela mitt hjärta slå av lycka varje gång jag ser min Max. Kan vara för att han är i en guldperiod just nu. Han är hjälpsam, glad, busig, pratglad, varm och precis sådär härlig som bara treåringar kan vara. Det bästa är hans tacksamhet som han så öppet visar, hur han blir glad för småsaker i vardagen och inte tala om lyckan över när jag kom hem med denna hatt från sthlm när jag var där senast.

Så nu kommer en vädjan..... Snälla snälla snälla stanna i denna härliga period länge länge länge!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att höra. Det betyder att ni gör ett och annat rätt med era ungar. :) / Malin

2011-10-14 @ 21:08:30
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback