-

Början på något nytt!

2011-11-14 @ 22:13:24
Ikeaköket skulle komma idag mellan 16-21. Men mitt i mitt besök hos min kognetiva terapeut ringer mobilen och det visade sig att dom redan var på plats.... Och min skapelse va många kartonger dom konkade upp!! Hela Hugos rum är nu fullt och då inväntar vi ännu kylen och micron.. Men min sjukt händiga sambo byggde ihop garderoben till vårat sovrum och det blev så fint att jag nästan grinar (men bara nästan!) Jag är nu kär i den och mina kläder likaså. Så nu kan ni gissa vad vi ska syssla med de kommandes kvällarna och helgen som väntar. Skruva, skruva och SKRUVA!!! För nästa vecka ska köket upp och det kommer bli sååååå fint att det är inte klokt, som jag längtat!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback