-

Ett tips till alla föräldrar!

2011-05-01 @ 11:45:27
Jag hade en dag en läsare som lämnade en kommentar som gjorde att jag var tvungen att kolla in hans blogg och insåg rätt fort att det är en sida som fler behöver som tapas med trotsiga ungar. Så här uppfostar man genom positivt tänkande och trots att jag upplevde i det som ingick i uppgiften att jag gör det mesta varje dag så är det ändå trevligt att höra att man gör "rätt".

Så släng in ett öga hos http://lyckligabarn.wordpress.com/ och häng på ni med.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback