-

sicken härlig dag!

2011-03-21 @ 20:16:52

dagen började med att Hugo väckte i vanlig ordning hela familjen klockan sex och sen var det full rulle. Detta resulterade i att vid åtta var han trött och somnade igen. Då insåg jag skolan var bara att vänta med för Hugo skulle knappast sova något med på hela förmiddagen så då togs ett snabbt beslut med att hålla Max hemma och jag bara älskar dagarna nu med båda killarna hemma, vi leker, busar, fixar och donar om vart annat. Hugo är tusen gånger lugnare och mer harmonisk när resten av familjen är hemma då kan han leka långa stunder själv, men är jag själv med honom vill han att jag ska underhålla och bära honom hela tiden. Dessutom är Max inne i en guldperiod så jag njöt av att ha dem hemma båda två. Jag städade badrummet, Max rum, putsade Max fönster, vek overkligt många plagg, fixade pannkakor till familjen tillsammans med Max, sen kom Johan hem, likaså Jenny E som kom förbi på spontan besök och über lite lunch, men det var så trevligt så. Efter att killarna sovit, jag pluggat bar det av mot Solberga badet för Johan och Max och för min och Hugos del blev det en sväng på stan med lite fynd.
Och slutligen efter mat och ännu lite mera plugg så väntar nu En unge i minuten. Sen ska jag sova för urk va trött jag är!!


Kommentarer
Postat av: Catti

Vilka myskillar

2011-03-21 @ 20:29:39
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback