-

Livet på en smal liten ranglig pinne.

2011-03-06 @ 00:28:18
Nog är det. Ingen vet hur många dagar man får, innan ens dagar är räknade. Tragiskt att tänka så, men ibland är livet jävligt tragiskt. Så min största uppgift i livet är att göra det som gör mig lycklig så ofta jag bara kan, så när mina dagar är över ska jag kunna säga "men vi hade iaf jävligt kul så länge det gick." Nu kanske jag låter som att jag sålt smöret och tappat pengarna, men för mig så är döden totalt obegripligt så därför måste jag planera den så mycket jag kan. Så är jag. Jag kan storgråta av skräck för att något ska hända småkillarna, hemska sjukdomar eller att de ska skada sig illa och inte kunna vara den dom är och vill vara. Men livet har ingen garanti på något så istället får man vara tacksam för allt man har och att alla är olika och har olika bekymmer genom livet.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja du har så rätt. Man ska leva och ha skoj och göra det man njuter av man vet aldrig vilken dag det kan vara för sent.

2011-03-07 @ 09:58:04
URL: http://ninnih.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback