-

Här händer det graj kan jag lova!

2011-06-12 @ 23:27:19
Nu ni, nu har vi satt på oss snickarkläderna för här ska det piffas och puffas till den milda grad!! Oj oj oj oooooj! Och idag har vi lyckats tömma Johans två fulla garderober med kläder över till mina två, och det var inte dumt alls, insåg att jag hade hur mycket kläder som helst! Och det var inte dumt. Samt att barnen i afrika kommer få fem papperskassar med kläder. Kan lova att det sved att slänga en del, men om de ändå bara samlar damm är det trevligare att någon annan kan ha glädje av dom. Nå vad är då meningen med att våra kläder ska få trängas numera? Jo, förstår ni, vi ska ta bort garderoberna i Hugos rum och själ för mycket yta av rummet så det blir mer att röra sig på där. Kommer bli såååå fint! Sen väntar lite andra projekt men det får ni se med tiden.
Kort sagt ska hela lägenheten få sig ett lyft, nu ska vi bara bestämma hur och när vi ska genomföra denna askungesaga.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback