-

Jag vill också vara full!

2011-12-25 @ 20:11:10
Snudd på aldrig känner jag att jag fått "avvara" massa saker i mitt livet för att jag har baen. MEN så kommer det till denna helg när verkligen alla man känner och inte känner ska träffas, dricka vuxendricka (i mängder (för somliga)), dansa, skratta och ha kul! Hela natten lång. Det har jag inte gjort på fyra år!!! Tidigare år har jag inte längtat ut, då har jag antingen varit gravid eller haft liten bebis hemma. Men som sagt, i år... I år hade jag velat ta min karl ut på en sväng med goa vänner. Men här sitter vi med en klarvaken Hugo i väntan på att få lite lugn och ro. Med en film och julgott med allt vad det innebär.... Ja idag är jag grinig för att jag inte kan vara spontan som alla andra 28 åringar som inte är tvåbarnsmammor.... Nu skriker jag för mig själv, "Hit med lite frihet, galenskap och vin!".

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag vill gärna hinka vin med dej sen. KRAM

2011-12-25 @ 22:31:13
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Carola

Synd att jag inte läste de här igår då hade jag kidnappat dig. Här vart de en skitkul spontanfest som slöt kl 04 imorse :p Man kan va spontan trots att man är 28 år och två barnsmamma. Pappan får helt enkelt ro skeppet själv en kväll ;) Kram och god fortsättning

2011-12-26 @ 09:28:21
URL: http://gutecarra.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback