-

Man får inte vara dum!

2011-08-25 @ 12:54:39

Idag är det storstädning av lägenheten, vill att det ska vara dammat och prydligt när vi firar Max imorgon. Så nu har jag klurat på HUR I HELA FRIDEN det ska förbli fint tills imorgon. Och jag har en lösning, jag hämtar killarna på dagis, vi går till en lekplats och är där tills Johan slutar, då får han plocka upp oss och så åker vi och grillar korv ¨på någon mysig plats. Sen är vi hemma lagom till läggdags! Tadaaa!! Vilket betyder att ingen kan ha haft tid att stöka ner hemma! Hahaha, ibland är det bra att vara lite klurig. ;)

Ikväll  ska jag och Johan traditionsenligt slå in alla paket med en stor skål godis och prata om dagen han föddes och hur första tiden var. Det är en av de bästa traditioner vi har.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback