-

För tre år sen gick vattnet och sen blev inget sig likt.

2011-08-24 @ 10:52:30

(en trött blivandes mamma och en mage som med lite vatten i och mycket bebis)

Jag minns denna dag då bilden togs som igår. Jag hade förvärkar (som vanligt) hela dagen, men dom ar jobbigare än vanligt. Jag var urless på att vara gravid och kände mig redo för att möta Billy så vi gick hälsans stig. Jag minns hur jag sa till Johan att "nu jävlar stannar vi inte när värkarna kommer utan tryck mig i ryggen så jag fortsätter gå oavsett hur ont det än gör". Så vi knuffade oss genom vandringen, några värkar gick inte att gå på dom gjorde helt enkelt föööör ont. På kvällen skulle vi hem till mamma och pappa för lite mat. Där fanns även Filip en fastlandskompis som jag inte sett på flera år. Han såg skitskraj ut varje gång jag fick en värk. Men jag lugnade med att jag haft så halva sommaren så inte var det någon bebis påväg här inte. Kvällen gick och värkarna gjorde mer och mer ont. Vi åkte hem, gick och lade oss med tanke på att det kunde vara på g denna gång. Vi låg länge och pratade mellan värkarna, till sist somnade Johan och jag låg vaken. Klockan 24:00 gick vattnet. Jag väckte Johan och skrek att vattnet gått. Han sa till mig att sluta skämta och blev sur. Men jag skämtade inte, det fullkomligt forsade vatten! Och DÄR började resan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW vilken mage! Tänk att det redan är tre år sen! Tre år som du förvaltat väl måste jag säga!

2011-08-24 @ 13:58:07
Postat av: Catti

Att tiden kan gå så snabbt.

De har målat om lite på Myllan och fått nytt tak annars var det som vanligt.

Fick precis en härligt bultande fläskläpp av Vincent.

kramkram

2011-08-24 @ 16:35:15
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback