-

Efterkontroll på MVC

2010-09-07 @ 12:37:22
Idag var det dags för efterkontrollen på MVC och det blev en riktigt trevlig stund med min förkylda barnmorska. Vi pratade preventivmedel, tittade på ärret, hur det funkar hemma, hur förlossningen gick till, tog hb prov (126 väl godkänd), pratade om Hugo, konstaterade att om vi någonsin får för oss att skaffa ett tredje barn så snittas jag direkt, jag konstaterade att jag väger föööör mycket men hon tyckte att jag hade ännu gott om tid på mig att gå ner. Ja en hel del hann vi med att prata om. Måste säga att det var lite konstigt att sitta där och veta att det mest troligt är att jag aldrig mer kommer komma dit igen gravid och det är lite trist för det är ju hur mysigt som helst att komma dit och få lyssna på hjärtljud och längta efter en bebis, men nu är det NOG stopp för våran del.
   Men summan av kardemumman blev att jag blev godkänd på allt och fick min OK stämpel i baken.

Så detta får bli sista inlägger under kategorin Mini i magen, nu sätter vi sista punkten där.

Kommentarer
Postat av: Catti

Man ska aldrig säga aldrig, ni är fortfarande unga. Vad skönt att ha en OK stämpel. Det är allt något speciellt med att vara gravid och gå dit.

kramkram

2010-09-07 @ 13:46:13
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: sofie

söt blogg!

kolla in min och min kompis blogg? :)

www.fixling.blogg.se

det är värt en titt och släng in en kommentar vettja.

sesdär!

kram , från fixling

2010-09-07 @ 14:30:07
URL: http://fixling.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback