-

Sötaste lilla Emilia.

2010-11-19 @ 12:44:11

Stulen bild av Catti.

Häromdan va vi hemme hos Catti me familj. (öh, oj va hende där da?) Då hade vi med oss en present som jag redan innan lilla Emilia var född valt ut till henne, jag har ju varit stensäker sen i somras på att dom skulle få en lillasyster och mycket riktigt. Och idag hade hon lagt ut en bild på lillfisen i dressen och mitt hjärta smälter! Tänk om dom kunde var sådär små lite längre allt går för himla fort! Så det är tur att kompisar skaffar om vart annat så man får njuta av deras pyttighet utan att man själv sitter där med en hel skolklass till slut.

Kommentarer
Postat av: Catti

Hon är som sagt hur söt som helt i dressen.

Hon tackar så mycket.

kramkram

2010-11-19 @ 13:38:34
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback