-

Johan vill ha oväntat besök.

2010-11-15 @ 21:41:31



Johan är sedan lite tillbaka en lycklig ägare till en espressomaskin som är helt fantastisk. Den gör så fint kaffe att tom jag har övervägt att börja dricka skiten, men jag har som tur är kommit på det fina med att bara leka med den och sen servera Johan den makalöst vackra koppen efter den andra till Johan. Själv gillar jag ångaren, där kan man värma mjölken snabbt samt att den blir fluffig och asgod!

Så nu är ni alla välkomna hem till oss på lite nymalt kaffe!


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag kommer! Snart.

2010-11-16 @ 11:00:38
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Catti

Jag kommer!!!

2010-11-16 @ 11:14:30
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback