-

Vår med finaste vänner.

2010-05-15 @ 09:12:37



Igår mötte vi upp Annie, Christian och Cattis på stan för en fika. Cattis som Max för övrigt kallar Nina och när vi pratar om Cattis så gör han tecknet för katt på teckenspråk, vilket han lärt sig på dagis. Han är riktigt fyndig och smart där måste jag säga. Fikat var trevligt och sällskapet än bättre. Cattis te va sjukt gott, måste jag ta nästa gång! Sen gick jag, Johan och Max en sväng genom stan som var full av turister som vips fanns i varenda vrå och värme som var oslagbar, bättre kunde vi inte haft det, bortsätt från att promenaden gick i snigelfart pga mina fogar, MEN eftersom vi inte hade brottom så spelade det ingen roll och att våran stad är den finaste så att gå långsamt genom den kan vara ett riktigt plus ibland. När vi kom hem fick Max gunga som belöning för fint uppförande hela dagen och sen var det mys på balkongen med snacks och öl för Johan och cola för mig och saft för Max, alla nöjda. Idag bär det av till Tofta, hoppas vädret håller i sig...


Kommentarer
Postat av: CAT

Det var jättekul att träffa er med =)

Vi ses snart igen!

KRAMAR

2010-05-15 @ 19:53:43
Postat av: clara *författaren*

Det gör vi vännen!!

2010-05-16 @ 07:28:28
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback