-

Forts: BB rum nummer 5.

2010-05-20 @ 08:43:16
Jag har sovit! Oj oj oj så skönt och oj oj oj så konstigt jag mår just nu. Vi testade en ny sak igår vilket innebar att vi skippade sprutan i baken och istället fick jag ett gäng med piller som skulle intas i olika hål..... Men sen sov jag, gott. OCh vaknade med precis samma kassa rygg som alltid, suck.... Petade i mig två alvedon och sen väntade ctg-kurva som visade på en lugnare bebis än vanligt, självklart blir jag orolig till tusen men läkaren tyckte att den såg bra ut så då får jag lita på det.
Så snart ska jag åka hem, Johan kommer och hämtar mig eftersom jag räknar mig själv som total livsfara i trafiken efter mina lugnande piller.... Om jag var långsam innan så var det inget mot hur jag känner och uppför mig nu.
Personalen har bara bestått av vänliga själar, inte en enda häxa tack och lov! Börjar fundera på om det är så att hon är portad från mitt rum,hmmm, intressant tanke! Och är det så så tackar jag för att dom andra förstod att jag är allergisk mot häxor.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback