-

Finaste vännerna växer inte på träd

2010-05-31 @ 12:26:01
Att vara sjuk i sin graviditet är piss, MEN det är även nu som jag fått känna vilka som är mina riktiga vänner. Det kommer peppande mail, blommor, samtal och då och då får jag tom små presenter som gör mig helt otroligt glad! Bland annat har jag fått blommor av Jenny, lånat en skön värmedyna av Carola, mamma ger mig små saker då och då och så har vi Nina som nu senast gav mig denna undersköna lilla krona. Det komiska var att den morgonen så insåg jag att det var dags att lägga undan ringarna eftersom fingrarna påminner mest om korvar numera och jag visste inte var jag skulle lägga dom för att ändå känna deras närvaro och med mitt urdåliga minne så är en strukturerad plats viktigt. Men så kom Nina, helt ovetande om mitt problem med denna krona och som jag blev glad! Så nu kan jag se mina älskade ringar utan att vara orolig att dom ska komma bort.
Nu sitter jag här och har på känn att jag har glömt bort någon som gett mig något fint..... Men jag får skylla på gravidhjärnan....
 Så nu vill jag bara säga, STORT TACK till alla er som peppar mig på ett eller annat sätt genom detta helvete! Ni anar inte hur viktiga ni är!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback