-

Vecka 25 med gravidmagen i vädret.

2010-03-18 @ 18:04:36

Ja nu är vi inne i 25 veckan och jag har börjat känna mig klumpig i magen, den är liksom ivägen och jag har inte vant mig vid att den liksom finns där hela tiden, när man ska knyta skorna, sova, mysa med Max i famnen, ja den listan kan göras lång. Jag har för mig att jag upplevde magen på samma sätt när jag väntade Max och efter ett tag så var det jordens naturligaste att magen var där, men ännu saknar jag alla knep för att göra tjockislivet enklare.

Att vi väntar en pigg bebis är jag säker på och en stark (!), jisses vilka knuffar man kan få ibland, man ser hur en fot slås ut i sidan oftast nere till vänster och så kan jag inte minnas att Max gjorde. Det ser iaf riktigt kul ut när våran alien har kickboxning där inne. Ännu märker man inte att bebisen reagerar på Johans röst men det kommer väl. Vikten har smällt på bra, lite för bra faktiskt...... hela nio kg sen inskrivningen!!! När fan hände det?!!

Lite fakta som vi fick reda på vid MVC idag.

Hjärtljud: 139 slag.
Sf mått: 23 cm. (!)
Dagar kvar till beräknad födsel: 110 dagar


Kommentarer
Postat av: Catti

Du är så fin.

Du kommer säkert snart på knepen

2010-03-19 @ 19:47:24
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback