-

Våravslutning på dagis.

2010-06-10 @ 20:50:14



Igår hade Max dagis våravslutning då det skulle grillas och åkas tåg. Dagiset hade fixat det lilla tåget som går genom stan och skriker ut saker som man inte hade en aning om angående ens egen stad, desstuom har vi en tendens att ALLTID hamna bakom det lilla tåget i någon jobbig backe så att man inte kan köra om.... Men igår var det en riktig lyckträff, barnen hade hur kul som helst (och av min bedömning så såg fröknarna nästan gladare ut). Eftersom Max varit ifrån dagis så länge nu fick Johan åka med Max och det var nog bra med tanke på hur blyg Max blivit för allt och alla sen han blev sjuk.
   Därefter skulle det grillas, självklart började det dugga men vi höll ut och åt våra hamburgare som vi tagit med oss. Gott som bara den. Vi lämnade kalaset nästan först eftersom jag hade så vansinnigt ont i ryggen, så då passade vi på att ge Max fröknar varsin sommarpresent bestående av ramslöksvinäger.
   Därpå åkte vi till svärmor och svärfar och jag la mig på soffan innan vi åkte vidare till BB.
Där har ni gårdagen för våran del.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback