-

Fjärilar i magen och inte bara bebis.

2010-06-21 @ 20:17:44

Att jag har så fruktansvärt dåliga nerver hade jag ingen aning om! Att vänta ut tiden tar knäcken på mig!! Så förutom extrem sömnbrist så är jag labil så det skriker om det. Jag börjar gråta för minsta lilla och är inte ett dugg sugen på att ge mig in i förlossningen för då får jag dödsångest så det står härliga till när jag inser att det inte bara är att åka ner och hämta hem ungen. Då tänker jag att det är lika bra att ta ut mig på bakgården och sätta ett skott i nacken direkt istället för att behöva plågas till döds under vidriga värkar. 
   Så nu sitter jag här som ett plåster på Max och han tittar på mig med stora ögon men gillar läget som tur är.



Kommentarer
Postat av: Carola

Imorrn har jag tippat och de tror jag fortfarande ;o) Du överlevde Maxs entré då fixar du minis också gumman.

2010-06-21 @ 20:28:34
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vill skriva stöttande och stärkande ord men jag tror att det räcker med att skriva att du är fantastisk, du har burit ert barn under smärta och sömnlöshet och jag vet nog ingen starkare människa än du!

Nu väntar du dessutom på en situation som ingen människa kan förstå om hon inte varit med om det.

Du får ha svaga nerver. Du får vara nervös och rädd och du får känna att du inte vill.



Du är en fantastisk människa och jag beundrar dig!

Du anar inte vad glad jag är att jag lärt känns dig Clara! Du ger mig motivation, stöd och glädje och jag vill tacka dig innerligt!



Jag skulle vilja ta över din rädsla. Hålla din hand och ta allt, tänk om man var magisk och kunde göra det...



2010-06-21 @ 20:36:28
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh vännen... du kommer klara det bra. Snart är det över å då har du Mini på magen. Jag tänker på dej.

2010-06-21 @ 20:39:05
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Sarah

Det kommer att gå vägen. Jag lovar!

Känner igen den där blödigheten. Idag satt jag med två små barn 3 och 5 år gamla, härhemma i soffan och tittade på barnen i bullerbyn. Jag ville grina HELA tiden. De hade det ju så braaa.. Ehm.. Jag är inte gravid!

2010-06-21 @ 23:07:47
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Sara

Förstår att det är pirrigt vännen, men det kommer gå så bra allting - du vet ju precis hur allt går till den här gången ju ;) Väntar med spänning på Minis ankomst, förstår att det är väldigt snart ;) Kramar

2010-06-21 @ 23:35:47
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Postat av: Madde

Hittade hit från familjeliv!! Vilken härlig och personlig blogg du har!! =) precis i min smak!!



Förlossningen kommer att gå jätte bra, snart är det över!! =)

2010-06-22 @ 12:54:45
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback