-

Bullkalas med små vänner.

2010-06-14 @ 21:59:49

Idag kom Jenny med sin lilla Maja och lämnade tillbaka babyskyddet som det lånat av oss, som tack fick Max en jättefin PippiBox med hur många pippifilmer som helst, han blev helt salig, jag likaså (jag ÄLSKAR Pippifilmerna!) dessutom fick vi en fin välkomstskylt av dom som kommer göra sig så fint nere i hallen. Som vanligt när Jenny tittar hit så kom även Nina och Ville, vilket är så trevligt så! Vi provåt av alla bullar som jag, Johan och Max bakat idag och vi provåt hel hel hög, för goda blev dom. Kvällen har varit ytterst lugn, med tanke på att jag är som jag är och Johan råkade cykla omkull idag så han kan inte avända armarna, tycker så synd om honom. Så nu är vi glada för att Max sover för ingen av oss orkar röra på sig....


Kommentarer
Postat av: Malena

Åh vad gullig Max är som ligger med armen om Ville.

2010-06-14 @ 22:39:09
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tack för att vi fick komma å umgås å smaska perfekta bullar. Ville pratade om Max och bulla´ hela kvällen sen.

2010-06-15 @ 07:50:38
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Carin

Vilken fin blogg du har, och fina kollagebilder på din förlossning med din son :) Jättesött!



Och bullarna, de ser verkligen grymt goda ut och somriga med det där pappret :)



/ C

2010-06-15 @ 12:41:35
URL: http://carinpersson.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

Visst är det fint Malena!



Tack Carin!

2010-06-15 @ 21:19:29
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback