-

Ont så in i......

2010-01-26 @ 12:20:57
Jag och Max har varit och simmat på babysim, en såndär  stund som man aldrig vill ska försvinna ur minnet. Han simmade, dök i mängder och gjorde massor av saker som gjorde mig till den där sjukt stolta mamman som skulle kunna krama sitt barn gul och blå bara för att jag älskar honom så mycket. Han är verkligen det bästa som hänt mig. När allt var klart så packade vi oss hem och Johan plockade upp en sovades Max så att jag skulle få åka och köpa några fil och mjölk. (Jag kan ju inte leva utan min fil!!!!) Medan jag var i affären så tänkte jag överraska Johan med någon smarrig lunch med det sket sig totalt! Jag fick smällont i bebismagen och hängde mig över korvkylen som en annan idiot. FYYY FAAAAN va ont jag hade, jag släpade mig bort till filen, hämtade den och gick till kassan. Tjejen i kassan tog upp telefonen lagom tills att det var min tur, då fick hon onda ögat av mig och raskt drog hon mina varor. Försökte sätta mig i bilen igen, kändes som när Max var precis nyfödd och man hade lite för brottom att sätta sig, men nu så känns det bara skumt. Körde hem och nu sitter jag här med ont till och från.......
Hoppas hoppas hoppas att jag inte börjar blöda igen bara! Fick ju en hel föreläsning av läkaren som sjukskrev mig om att börjar jag blöda igen så är det i ilfart ner till sjukan som gäller, vi ska tydligen inte ens ringa innan vi satt oss i bilen, om vi inte ringer ambulans..... Känns så jäkla obehagligt att bara tanken finns där att vi måste ner igen. Nu gör det ooooooont igen!!!! Satan!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hu vad hemskt...tänker så på dig!

2010-01-26 @ 12:46:25
Postat av: Nina

Åh nej. NEJ NEJ NEJ NEJ.

Hoppas det går över snabbt. UTAN blod.

Kram

2010-01-26 @ 15:14:03
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Håller tummarna på att ni slipper åka ner och att det går över fort.'

kramkram

2010-01-26 @ 20:11:14
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback