-

Bajsningshjälpen

2010-02-17 @ 11:04:01
Varför finns det stödgrupper för amning, förlossningsrädslor och andra jobbiga situationer som folk kan råka ut för men ingen Bajsningshjälpen?? Jag önskar att det skulle finnas någons som man kunde ringa på ett journummer som kan stötta och komma med tips när lilleman inte kan bajsa.... Man känner sig totalt maktlös som förälder när man ser hur sitt barn plågas i flera dagar för att bara få göra en så enkel sak som att bajsa, varje människas rättighet kan man tycka. Vi försöker med allt, ändra kost, ge laktolos, massage och massor med vatten och ändå gråter han, svettas och är helt ifrån sig när det väl är dags. Nu har vi kommit till en punkt då laktolosen borde göra sitt men att han är för rädd för att det ska göra ont och håller istället emot och får gå där med magknip dagarna igenom. Jag önskar att man kunde göra mer och att det fanns en bajsningshjälpen som man kunde ringa när det kniper (hihi)....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tipsar om katrinplommon. Vi kallar dem jätterussin och ger Julie när hon är hårdbajsad. Och det fungerar =D

2010-02-17 @ 21:17:07
Postat av: attol

Stackars.. jag ser inte fram emot den dagen Lilleman råkar ut för de.. som du skriver då skulle man verkligen vilja kunna ringa bajsningshjälpen :)

2010-02-17 @ 23:43:30
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback