-

Alla hjärtans dag.

2010-02-14 @ 12:34:57
Idag ska vi fira alla hjärtans dags på lite olika sätt. Först åt vi en god och mysig frukost innan det var dags för Max att hitta på en massor med bus och så var den frukosten över och klockan två är vi bjudna på "alla hjärtans dag bad" på GEAB med en massor av andra småttingar med sina föräldrar. Något vi ser fram emot för "småttingarna" börjar växa till sig och är inte så himla små längre. Efter badet skulle dom bjuda på korv och det låter himla trevligt. Slutligen ska jag och Johan äta ute, helt ensamma eftersom Niklas ska passa Max medan han sover. Denna dag är ju inte bara alla hjärtans dag utan även den dagen som jag och Johan blev tillsammans för nu fyra år sen. Den dagen han kom till mig med en röd ros och jag kom precis ur duschen med håret ännu i handduken och med eftersvettningar efter träningen. Den dejten liknar ingen annan jag varit med om tidigare... Men det var kanske det som var det avgörande för att det skulle funka mellan oss. Det var den första dejten som jag verkligen var mig själv för första gången. Jag tror att det liv jag levt den hösten innan var bra för oss, att jag lärde känna mig själv på riktigt för första gången och därmed så visste jag vad jag vill och inte ville ha. Att kärlek är inget man ska ta förgivet, att bra kärlek är större än allt annat, att kärlek kan få en att ena stunden skratta och nästa gråta.

   Johan, jag älskar dig och är evigt glad för att jag får vara din, att jag får bilda denna familj som nu håller på att växa mig ur alla kläder igen. Jag tror på oss och jag tror att vi en dag kommer sätta och ner och säga "Oj vad var det som hände?!" för på något sätt så händer det alltid saker runt omkring oss och det är då vi trivs som bäst. Att det bara gått fyra år sedan vi träffades första gången på krogen är svårt att tro med tanke på allt vi hunnit med. Men vips så kommer det ha gått 20 år och vi kanske, möjligen, eller mest troligen inte så håller vi samma fart och planerar livet ihop likväl som idag. Jag älskar dig!


Till alla vänner skickar jag en varm kram! För ni är fan så viktiga ni med!!

Kommentarer
Postat av: nina

Kram!

Hoppas ni har en mysig kväll

2010-02-14 @ 21:39:54
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback