-

Pulkaduellen

2010-12-22 @ 22:22:31
Idag kom min kusin Christian med sin fina familj till ön och då passade vi på att tävla lite i den ädla sporten pulkarace och som vi hade kul, Max skrek av glädje och jag likaså. Kul var ordet! Sen gick vi hem till min farbrors hus, dock var han själv inte hemma men det gick fint ändå. Sysslingarna Max och Ville lekte som aldrig förr och Christian kockade ihop smarrig mat till oss under tiden som vi uppdaterade varandra om livet blandat med mycket skratt. Efter god mat och ännu mera bus så var vi tvugna att åka hem och för första gången fick vi som fyra i familjen skjuts, sällan någon annan har både babyskydd och vanlig bilstol, så det var LYX! När vi kom hem sa vi direkt att vi måste verkligen åka och hälsa på dom i Ronneby under våren, så vi kan hitta på mera kul tillsammans.




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Mysigt dag ni ser ut att haft , sånna dagar måste man ta o göra lite då o då =)

2010-12-23 @ 06:42:15
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback