-

Värkar nu??

2010-04-15 @ 13:41:54
Nu har dom börjat igen..... Dom gör ooooooont! Vill inte ringa ner till förlossningen så jag stannar hemma och har ont istället, ska ta en dusch. Hoppas att det lägger sig då. Problemet är att jag skulle behöva raka benen för att slippa känna mig som en hårig hund men får se om jag når och om värkarna tillåter.
Johan tycker att jag ska ringa ner till förlossningen men jag vill inte, där får man alltid försvara sig och jag har ingen som helst ork att göra det nu, nu vill jag bara att dom försvinner så vi kan fortsätta enligt planerna......

Kommentarer
Postat av: Carola

Hu vad jobbigt. Tycker de är sjukt att du ska behöva känna att du måste försvara dig för att du har ont. Dom borde gå en kurs i bättre bemötande! Stå inte ut för länge bara gumman! Kramar till dig

2010-04-15 @ 14:27:39
Postat av: Sarah

Jag håller med Carola!

2010-04-15 @ 16:45:36
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

Kram Kram hoppas det lugnat av, många tankar till dig. Johan! - måla nu hennes tånaglar & raka benen på henne! Hihi!

2010-04-15 @ 21:49:06
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Fia

Undra varför de behandlar dig så, jag själv har bara massa positivt att säga om ALLA på förlossningen som jag mött..

2010-04-16 @ 13:34:41
Postat av: Nina

Nej va jobbigt. Stackare.



Men du är ingen hårig hund för f** du är en hårig vacker kvinna.



JOhan - sköm bort henne med pussar å massage istället. DEt är mitt råd.

2010-04-17 @ 17:59:32
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback