-

Så kan det gå...

2009-09-23 @ 11:17:10

Igår åt vi raggmunkar till middag och Johan tyckte att Max bara kunde äta raggmunkarna som dom var, då vill Max bara ha en ynka raggmunk, då tyckte jag att Johan kunde själv äta utan varken lingonsylt, eller som han själv åt med gräddfil, kaviar och röd lök... Då gick Johan med på att även testa om Max fick upp matglädjen genom att ge lite lingonsylt på. Och vips så satte ungen i sig fem stycken på en kort stund, när Johan gjorde iordning dagens lunchlåda och hällde över den sylten som var kvar till backen började Max att gråta (vilket han gör mest hela tiden om han inte får som han vill nu för tiden), HAN VILLE HA MER!! Så det var bara att hiva fram en till raggmunk och sen var ungen lycklig. Mitt i allt detta ätande var han så euforisk att han mosade in hela ansiktet och därefter blev det bad på schemat, tråkigt nog slöt det med code brown så jag fick ge mig ut på korvfiske i bdkaret, fi fan va äckligt!!

 






Kommentarer
Postat av: Annie L

Härligt me ungar som äter med hela ansiktet!

Men de där med korv fiske lät inte så roligt.. =(

2009-09-23 @ 13:17:21
Postat av: Nina

Jag vill oxå ha raggmunkar med gräddfil, rödlök och rom. Guuud va gott.



Ville äter inte alls när det är sylt till. Så olika det kan vara.



Max är typ världens finaste. Han pasar i sylt.

2009-09-23 @ 13:40:20
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

haha! Söt & syltig kille! Code brown haha!

2009-09-23 @ 21:10:14
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback