-

Mycket plask och lite sim.

2009-09-01 @ 12:39:06
Nu har hela familjen varit och badat på GEAB med babysim igen. Första för den här terminen. Max var helt galen och skulle bara dyka hela tiden, åt alla håll och kanter. Så det var skönt att vi bestämde att vi skulle ta en kurs till. Dessutom var nästan alla från gamla gruppen med, vilket var extra kul. Så nu sover Max gott eftersom hans förmiddagslur försvann på vägen och vi får nu en lugn stund för oss själva. (vilket betyder att jag sitter vid datorn och Johan pluggar, precis som det ska va, hihi)

Och kolla här vad Johan kom hem med efter att han lämnat blod.





Blommor och fina bakhanddukar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tack för kommentaren. Sedan du fixade fina bilder på din blogg även i vänsterspalten så ser jag bara halva av det du skriver i dina inlägg, vilket är mcyket konstigt. Är det så för de andra som kolalr din blogg eller har jag fel format eller någe? ha det bra.. kram

2009-09-01 @ 17:49:40
Postat av: petra

hej tack för kommentaren. Sedan du fixade fina bilder på din blogg även i vänsterspalten så ser jag bara halva av det du skriver i dina inlägg, vilket är mcyket konstigt. Är det så för de andra som kolalr din blogg eller har jag fel format eller någe? ha det bra.. kram

2009-09-01 @ 17:51:03
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback