-

Fredagskaka

2009-09-07 @ 11:16:58

Jag får börja med fredagsbilderna så kommer resten sen.

Max fick ett nallegram av sin farmor och farfar på barnbarnensdag (hade ingen som helst aning om att denna dag ens fanns, men nallen var gudomligt söt)



Sen när kvällen började närma sig var det dags för mig att göra mig redo för den berömda Kakan, som den här gången gick i temat Skurk... Kanske inte mitt favorittema men ändå.. Så jag drog på mig mina Roxie Hartkläder (tjejen i Chicago som mördar sin man och vill bli känd) Inte för att jag blev speciellt lik men kul hade vi.


Jag och min ganster syster Julia.


Man kan inte alltid va en sunkig hemmamorsa.





Här är syster Hanna som Poison Ivy och Ida Wahlgren som Betelguse (eller hur det nu stavas)
Ida var i vilket fall riktigt lik!



Kommentarer
Postat av: poisen ivy

jag säger bara en sak miss roxie! (om jag vågar..)

Beetlejuice beetlejuice beetlejuice!

2009-09-07 @ 21:04:05
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback