-

Blondinmillis

2009-09-30 @ 08:36:54

Igår kom min kusin Emilia förbi och ville att jag skulle göra slingor på henne. Min enda tanke var "OMG, hon kommer döda mig om det inte blir bra". Med tanke på att hennes faster är frisör i Stockholm på någon bra salong så var jag dörädd att hon förväntade sig detsamma från mig. Men vi satte igång och det första vi konstaterade att dom hade medel som hade räckt till en liten hamster, men vi började och så fick Johan slita sig från sitt plugg för att köpa mer. Vi hade väldigt trevligt under tiden och sen hon gick återstod bara den stora fråga... HUR LÄNGE skulle hamsterkrämen sitta i???? Men jag tror jag gjorde ett bra beslut när vi väl tog ur det, för på något konstigt sätt så såg hon riktigt bra ut i barret när härifrån. Så nu kan jag lägga till frissa på min CV.


Min otroligt vackra och snygga kusin med hamsterkräm i håret.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Det blev jätte bra, jag blev jätte nöjd! Tack så mkt. Bra med kusiner som kan hjälpa en med sådna saker :). Kram

2009-09-30 @ 15:56:37
URL: http://mimmilia.blogg.se/blogg
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback