-

♥ En perfekt måndag. ♥

2009-11-02 @ 19:43:02

Vaknade på rätt sida, hade sovit toppen hela natten.
Tog en dusch i lugn och ro, medan grabbarna ännu sov.
Åt en smarrig frukost med familjen.
Familjen gick ut och knuffade runt löv som flög runt.
Gick med Max på musiklekis, trevligt.
Gick hem igen till Johan och åt lunch.
Max sov länge och jag tog det lugnt.
Lillsis Hanna kom och vi tog en sväng på stan.
Tog bilen till biblan för att fika med Hanna o Max.
Hämtade upp Johan som haft lektion.
Åkte på en visning av en udda lägenhet, kul åktur.
Handla på coop.
Åt pizza till middag, smarr!
Myser med familjen.
Firar denna underbara dag med mys framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack va söt du är :) Låter som du haft en toppen morgon hoppas dagen fortsatt lika fint!

2009-11-02 @ 20:13:04
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter ju som en helt ny stil, det där håret:)

Tycker du ska gå i stan så en dag, vänta en månad och se om någon hakat på stilen;)

2009-11-03 @ 00:46:31
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tips: läs inte och kommentera inte på två blogar samtidigt!:)



Jag skulle skriva: Vilken mysig måndag!

2009-11-03 @ 00:51:56
URL: http://whatiam.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback