-

BVCkontroll.

2009-11-13 @ 18:58:25

Igår var jag och Max hos goa goa Eva på BVC. Det var en vanlig kontroll och jag kan lova att jag var svettig när vi gick därifrån... Max hade nämnligen sovit 3 timmar (!) vila och var überpigg när vi väl kom dit och röjde hej vilt. Vi fick lite nytta uträtt också. Han väger nu hela 10550 gram och var 80,5 cm lång,med andra ord en helt perfekt kille för sin ålder. Dessutom var hon imponerad av han kroppskontroll,samt alla ord han kan. Måste säga att det är himla trevligt att gå därifrån och känna sig glad och inte lättad, vilket jag gjorde när han var mindre då Eva som en räddande ängel som hjälpte oss med amning och andning och gud vet allt.

 


Kommentarer
Postat av: Catti

Vad skoj att hon var så imponerad.

Hör av dig när du kan luncha, jag har inget inplanerat nästa vecka.

kramkram

2009-11-13 @ 19:41:30
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: julia

jag ska börja säga vad jag väger i GRAM istället för KILO! för att behålla barnkänslan i mig....

en jäkla massa gram blir det :)

2009-11-16 @ 13:34:49
URL: http://chulii.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback