-

Bu o bä.

2009-05-12 @ 15:24:11
Nej detta inlägg handlar inte om barnboken Bu o Bä. Utan om saker som är både bra o mindre bra.

Dagens Bu går till:
GEAB. Som inte tänker oss fortsätta med babysim i höst bara för att dom ska bygga om huset.
Så Mia jag hoppas att du kommer att trivas i poolen. ;-) För vi antar att det är där dom som kommer från Slite ska sitta.
Jag säger att det är LARV, det finns väl fler ingångar än en till detta hus, så ställ upp lite nu GEAB, annars ska jag sluta använda el! (känns som ett dåligt hot måste jag säga.)

Dagen Bä:
Max kröp så fint flera steg för första gången idag och av alla ställen i världen gjorde han det på madrassen på badet i vattnet! Ja, som sagt, badet är great!
Han skulle dyka för första gången själv idag från madrassen och mitt hjärta höll på att stanna. Han satt så fint där på kanten och jag räknade till tre som man ska och så for han i vattnet precis som pingvinger gör. Denna gång står ledaren Jessica brevid och håller koll på honom men han försvann längre o längre ner så jag visste varken vad som var fram eller bak eller upp eller ner på honom, DÅ var jag RÄDD. Men efter en evighet i mina ögon mätt kom han upp igen och tittade på mig med ögon "va fan hände morsan?".  Men efter en stund gjorde vi om dyket men själv och då gick det alla tiders.

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

haha! Huga såg paniken i dina ögon då max försvann under ytan långt, långt ner. Hu! Och Jessica bara "nej men det är ingen fara" eller vad hon sa till dig :-) kram på er

2009-05-12 @ 15:36:20
URL: http://leelooos.blogg.se/l
Postat av: julia

mosters hjärta stanna för en sekund...måste ni hålla på me s¨nt där läskigt som att dyka...vad är de för fel på att va på land och va torr? hmmm ;)

2009-05-12 @ 16:00:39
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: catti

vad tråkigt att de ska sluta med badet, taskigt värre.

vad duktig max ä i vattnet

2009-05-12 @ 16:40:55
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Hjälp låter läskigt. Men tänkt va han lär sig.

2009-05-12 @ 19:22:57
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback